רב חשוב אמר לי שאיסורא בלע לא בטל אפילו באלף מה כוונתו הרי לכאורה גם דבר איסור בטל בשישים. כאשר מגעילים כלים נכון להקפיד שיהיה פי 60 במים כנגד הכלי או לתת טעם לפגם במים וכן להשהות את הכלי מעת לעת, למה צריך את כל זה הרי גם אם הטעם יחזור פנימה הוא רק יהיה בדרגה של נט בר נט. סיר על האש שמבשלים בו בשר ונפל טיפה של חלב שלא כנגד התבשיל מבחוץ האם אוסר את כל הסיר. בענין ליבון חמור האם מועיל בדיעבד שיעור חום של שעת הבליעה וגם איך יתכן שמכשירים תנורים לפסח וכן חצובות שלא על ידי ליבון חמור.