שלום רב, זו סוגיא השרויה במחלוקת הפוסקים. יש פוסקים שסוברים שאין צורך כלל בכשרות על אודם כי הוא אינו נאכל וגם אם יש לו טעם אז הטעם אינו ראוי לאכילה. ויש שסוברים שכיון שמורחים אותו על גבי השפתיים אז הוא חייב להיות ראוי לאכילה כי אם הוא לא יהיה ראוי לאכילה אז אישה לא תשים אותו על שפתיה. והמציאות מוכיחה שהוא נכנס לפה וזה לא מפריע לנשים. ולכן הוא צריך להיות כשר. יוצא מכל זה שגופי כשרות הסוברים כשיטה הראשונה יתנו הכשר גם על שפתון שמכיל חומרים שאינם כשרים כי בלאו הכי הם סוברים שאין צורך בכשרות לשפתון. ולכן גם אם יהיה הכשר על השפתון זה לא אומר שהוא כשר לפי הפוסקים הדורשים כשרות על שפתון. ולכן לא ניתן לתת תשובה ברורה בנושא.