טוען...
מאת הרב יאיר הס · ר"מ בישיבת קדומים
השיעור עוסק בשפע הרוחני והגשמי, גילוי השכינה והניסים הגלויים שאפיינו את תקופת בית המקדש בירושלים. הוא מציג את הניגוד בין תקופה זו של שמחה, טהרה ועוצמה לאומית, לבין החסרונות הרוחניים והגשמיים שנוצרו בעקבות החורבן והגלות, ומדגיש את תפקידו המרכזי של המקדש כלב וחיות העם היהודי.
תגיות: שכינה, בית המקדש, ניסים, חורבן, קדושה
קטגוריה: בית המקדש וקודשים